نماینده مردم کوهدشت و رومشکان :

مظلومیت کوهدشت در عرصه توسعه زیرساخت های آموزش عالی / نخبه های کوهدشتی نیازمند توجه و حمایت ویژه هستند

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در جمع دانشجویان دانشگاه ملی کوهدشت ضمن اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی گفت : خباثت رژیم فاسد صهیونیستی بیش از پیش بر جهانیان نمایان شد و کشور آمریکا به عنوان شریک جرم اصلی این اتفاقات نیز دستش به خون کودکان غزه آغشته است .

حجت الاسلام مبلغی ، ضمن اشاره به نبود زیرساخت ها در مورد دانشگاه کوهدشت افزود : در حق شهرستان کوهدشت ، شهرستانی که بیشترین نخبه را در غرب کشور دارد در ایام گذشته ظلم شده است و توجه خاصی به موضوع دانشگاه های کوهدشت نشده است .

وی ضمن اشاره به نبود فضای آموزشی مناسب در شهرستان تصریح کرد : فاصله زیاد محل دانشگاه با مرکز شهر و نبود رشته های متنوع و پر متقاضی در این دانشگاه از عدیده مشکلات دانشگاه ملی کوهدشت است .

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس عنوان کرد : مکاتبات و بحث های متعددی در هر دو دولت آقای روحانی و دولت فعلی آیت الله رئیسی از جانب بنده با مسئولین وزارت علوم صورت پذیرفته است و امروز لازم است دولت توجه ویژه ای به موضوع ایجاد زیرساخت مناسب ، فضای آموزشی مناسبت و تنوع گسترده رشته های تحصیلی این دانشگاه داشته باشد .

حجت الاسلام مبلغی تصریح کرد : طرح ادغام دانشگاه ها به صورت کلی ، طرح خوبی است و میتواند مشکلاتی از جمله نبود فضا و مکان و همچنین کمبود دانشجو در بعضی دانشگاه ها مرتفع سازد .

وی کوهدشت را مهد استعداد و توانایی برشمرد و خاطر نشان کرد : خوش استعداد ترین و پر شورترین دانشجویان در این شهرستان واقع شده اند و اینجا است که دولت باید به صورت متمرکز سرمایه گذاری کرده و قطعا این حمایات ، نتیجه های مطلوبی در پی خواهد داشت .

تنظیم : سید نیما موسوی _ کاسیت