دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت مطرح کرد :

کوتاهی مدیران در اجرای قانون باعث نهادینه شدن بی قانونی در جامعه میشود / لزوم راه اندازی پایش تصویری در شهرستان کوهدشت

دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم گفت : اجرای صریح قانون باعث پیشگیری از وقوع جرم خواهد شد و به طبع ، برخورد قانونی که با فرد خاطی صورت می‌پذیرد ، باعث پیشگیری از وقوع آن جرم خواهد شد .

افشین خسروی ، یکی از دغدغه های اصلی کوهدشت را ساخت و ساز های غیر مجاز دانست و خاطر نشان کرد : مکانیسم های قانونی در دسترس دستگاه قضایی است و میتواند از طریق این ظرفیت ، با قانون شکنان برخورد قاطع انجام دهد ولی لازمه این امر ، اجرای وظایف قانونی توسط ادارات و متولیان امر است ‌.

وی افزود : کوتاهی در اجرای قانون توسط مدیران و کارکنان ادارات ، باعث نهادینه شدن جرم در جامعه و عادی سازی تخلفات خواهد شد و مردم نیز با مشاهده این قانون شکنی ها ، به فکر راهکار دور زدن قانون خواهند افتاد .

دادستان عمومی و انقلاب کوهدشت ضمن تاکید بر لزوم پایش تصویری در کوهدشت تصریح کرد : پیگیری های زیادی برای پایش تصویری صورت گرفته است ولی تا کنون هیچ نتیجه عملی محقق نشده و بستر امنی برای مجرمین در کوچه و خیابان ها فراهم شده است ، شهرداری و شورای شهر برای این موضوع تدبیری بیاندیشند که منتج به عملیاتی شدن این طرح شود .

خسروی ضمن اشاره به برگزاری ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی بیان داشت : استفاده از ظرفیت ها و امکانات دولتی توسط کارمندان و مدیران ادارات ، در راستای تبلیغ و بهره برداری انتخاباتی برای کاندیدا ها تخلف بوده و با افرادی متخلف برخورد قاطع قانونی صورت خواهد گرفت ‌‌.