فرماندار کوهدشت مطرح کرد :

آثار مخرب جنگ شناختی بر افکار عمومی و جامعه / تصویب بودجه مورد نیاز جهت تکمیل پروژه تصفیه خانه و فاضلاب کوهدشت

فرماندار کوهدشت در جلسه تجلیل از خبرنگاران کوهدشت به مناسبت روز خبرنگار گفت : شهید صارمی یک افتخار برای لرستان است که سالروز شهادت ایشان ، به عنوان روز خبرنگار ثبت گردیده است .

محمد مرادی ضمن اشاره به ۱۳ شاخصه خبرنگار از دیدگاه مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) بیان داشت : امنیت روانی از حقوق عامه است که باید توسط خبرنگاران رعایت شود و با نقد سازنده نسبت به حل مشکلات و تحقق مطالبات مردم قدم بردارند .

وی شفافیت ، صمیمیت ، ایثار و گذشت را لازمه پیشبرد درست و هدفمند کار خبرنگار دانست و افزود : همه ما محکوم به زیستن در فضای رسانه و مجازی هستیم و لازم است در راستای سالم سازی و آرامسازی این فضا در حد توان خود قدم برداریم .

فرماندار کوهدشت ضمن اشاره به جنگ ترکیبی ، شناختی امروز در عرصه فضای مجازی تصریح کرد : مهمترین ابزار در جنگ شناختی ، رسانه ها هستند که اگر این ابزار در اختیار دشمن قرارگیرد ، بیشترین تخریب و آسیب غیر قابل جبران را میتواند به آن کشور وارد کند .

مرادی جنگ شناختی را مدیریت بر اذهان مردم ، در جهت آسیب و تخریب به یک جامعه دانست و عنوان کرد : رسانه ها باید مراقب باشند که ابزار دشمن نشده و از بیان مورادی که هیچ تاثیری در بهبود وضعیت جامعه ندارد و فقط به قصد تخریب شخص یا اهداف مغرضانه است خودداری کنند .

فرماندار کوهدشت ضمن اشاره به پیشرفت ۳۰ درصدی پروژه فاضلاب کوهدشت در طی ۳۰ سال گذشته بیان کرد : در پی جلسات متعدد با وزارت و پیگیری های نماینده شهرستان ، ۲۵۰ میلیارد تومان بودجه جهت تکمیل این پروژه به تصویب رسیده است و این اعتبار در حال جذب توسط پیمانکار است که ظرف مدت ۲ سال آینده تصفیه خانه و شبکه کامل فاضلاب کوهدشت به بهره برداری خواهد رسید.

مرادی افزود : فراز بند و تونل انحرافی سد معشوره به صورت ۱۰۰ درصد ساخته شده در طول دولت مردمی آیت الله رئیسی ، جمعا ۷ درصد پیشرفت فیزیکی سد معشوره بوده است که با ۲ درصد پیشرفت سابق این پروژه ، تا کنون مجموعا ۹ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است .

وی ضمن اشاره به راه شکافی جاده سیاه پله گفت : حدود ۳۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است و تا کنون انفجار ها و راه شکافی های این گردنه انجام شده است و مطالعات تکمیلی این پروژه در حال انجام است ‌.

فرماندار کوهدشت ضمن اشاره به رعایت اصل شایسته سالاری در انتصابات گفت : تمامی عزل و نسب ها در شهرستان کوهدشت مبتنی بر منافع مردم و آرمان های نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران و دولت مردمی است الله رئیسی با در نظر گرفتن اصل شایسته سالاری و انقلابیگری بوده است ‌.

مرادی ضمن اشاره به برنامه های فرهنگی کوهدشت خاطر نشان کرد : برنامه های فرهنگی یکی از اولویت های اصلی این مجموعه مدیریتی در شهرستان است و از جمله خروجی های آن میتوان به قیام حسینی در اربعین سال گذشته شهرستان کوهدشت ، یادواره های شهدا در جهت تکریم مقام شهدا و همچنین راهپیمایی روز غدیر در شهرستان اشاره کرد .

تنظیم : سید نیما موسوی _ کاسیت